close
Vážení uživatelé,
16. 8. 2020 budou služby Blog.cz a Galerie.cz ukončeny.
Děkujeme vám za společně strávené roky!
Zjistit více
 

Anketa o nejoblíbenější článek měsíce - listopad

1. prosince 2008 v 11:09

A je tady prosinec a nás čeká hlasování o nejoblíbenější článek měsíce listopadu. Já mám tentokrát favorita naprosto jednoznačného, ale zatím si ho nechám pro sebe, hlasovat budu později :-) Autoři se snažili a je v listopadu z čeho vybírat, takže s chutí do toho. Tentokrát jsou články seřazeny tak, jak byly v listopadu zveřejňovány.
Uzávěrka ankety bude 15. 12. 2008 ve 20:00 hod.

KLIKNUTÍM NA NÁZEV ČLÁNKU JIŽ HLASUJETE!!!

TOPlist
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Gloom Gloom | Web | 1. prosince 2008 v 12:06 | Reagovat

jejda! To je nadílka. jen by mě zajímalo, jestli je možno dát hlas více článkům, pokud není možné vybrat si jeden, který je jednoznačně NEJ.

2 ivana ivana | E-mail | Web | 1. prosince 2008 v 12:11 | Reagovat

(1) Gloom

možné to není, lze hlasovat pouze pro jeden článek, tohle neovlivním, nelze anketu nastavit jinak. nebo jsem to nenašla :-(

3 Gloom Gloom | Web | 1. prosince 2008 v 12:12 | Reagovat

He he, na blbou otázku, blbá odpověď. Kdyby Gloom nebyl tydýt, tak by věděl že v anketách se dá dát jen jeden hlas :)

4 Gloom Gloom | Web | 1. prosince 2008 v 12:12 | Reagovat

[2]

:))) byla jste rychlejší, už jsem na to přišel

5 matka matka | 1. prosince 2008 v 12:30 | Reagovat

Tož jsem odhlasovala. Všem ostatním, kteří můj hlas nedostali se omlouvám, prostě jinak to nešlo, než takto hlasovat. :-)

6 rucuk rucuk | E-mail | 1. prosince 2008 v 15:06 | Reagovat

Ono je těžké vybírat. Někdy je článek dobrý, diskuze nic moc, někdy nic moc článek, ale diskuze rozesměje i pobaví. No, je to jen takové vybírání....

7 ivana ivana | E-mail | Web | 1. prosince 2008 v 15:12 | Reagovat

(6) rucuk

neberte to tak strašlivě vážně :-))) na něco ťukněte a je to :-)

8 Ivo L Ivo L | Web | 1. prosince 2008 v 15:49 | Reagovat

. . . tentokrát jsem to nezvoral . . . ;-)

9 ivana ivana | E-mail | Web | 1. prosince 2008 v 15:59 | Reagovat

(8) Ivo L.

:-)))

10 Lenka Lenka | Web | 1. prosince 2008 v 16:07 | Reagovat

Já jsem nehlasovala, pretože ani jedno z toho jsem nečetla:-D

11 kladivo na voly kladivo na voly | E-mail | 1. prosince 2008 v 18:26 | Reagovat

u mně vitězí ŠUPA,to je blb,který mě pobaví!!!!!!!!

12 matka matka | 1. prosince 2008 v 19:03 | Reagovat

No, ale kdybych mohla dát ještě další hlas, kdo by ho dostal?

1. Pražské momentky - 11. "O leknínech a starém klavíru" - max-pol

1. ivana

1. Gloom

1. Teplik

1. nostalgia film

1. tupy

1. samozřejmě pan Šupa

1. ...

1. ...

Dá se najít slušné čtení, ale jen jedna "Slepičí polévka pro duši". Takže dík. :-)

13 ivana ivana | E-mail | Web | 1. prosince 2008 v 19:08 | Reagovat

(12) matka

jestli jsem správně odchytla vaše hlasování, tak to byl i můj favorit. jenomže jsem našla ještě jeden a teď nevím :-) něco zmáčknu, ještě to promyslím :-)

14 Teplik Teplik | 1. prosince 2008 v 19:26 | Reagovat

Je těžké hlasovat, když si polovinu věcí nepamatuju a všechno jsem taky nečetl ... vyhraje holt to co mi zůstalo v hlavě ... příjemně napsaný, s nadhledem, s humorem ...

15 matka matka | 1. prosince 2008 v 19:38 | Reagovat

[13] ivana,

Jenže jinam se chodím usmívat. Škoda, že ten autor, či autorka tak málo píše.

Na jiný blog chodím plakat,

na další blog vypěstovat leknín, což je nádherné,

ale chybí mi zde verše, které srdce otevírají. Vím, to se tady nenosí.

16 ivana ivana | E-mail | Web | 1. prosince 2008 v 20:10 | Reagovat

(14) Teplik

co si nepamatuju asi nestálo za to (pro mě!!!), to je moje heslo :-)

17 ivana ivana | E-mail | Web | 1. prosince 2008 v 20:11 | Reagovat

(15) matka

já myslím, že by se i nosilo, ale málokdo to umí napsat :-(

18 Teplik Teplik | 1. prosince 2008 v 20:34 | Reagovat

Jinak matce děkuji, že mě uvedla v "oceněných" :-)

19 Teplik Teplik | 1. prosince 2008 v 20:35 | Reagovat

jo, a Šupa je samozřejmě šupa!

20 matka matka | 1. prosince 2008 v 20:46 | Reagovat

19 Teplik

Není zač.

K panu Šupovi chodívám. Usmívám se však  jinde. Ale u pana Šupy jsem ráda.:-)

Za pár šupů se dá ledacos pořídit. :-)

21 Teplik Teplik | 1. prosince 2008 v 21:06 | Reagovat

:-D

22 MIRA MIRA | 2. prosince 2008 v 12:24 | Reagovat

[20] matka

...někdy i bolení hlavy.

23 matka matka | 2. prosince 2008 v 18:24 | Reagovat

22 MIRA

....bolení hlavy  - nebrat. Správně si to své vybrat. :-)))

Ahoj MIRO:-)

24 edita.svatosova edita.svatosova | E-mail | Web | 3. prosince 2008 v 13:09 | Reagovat

Zdravím,

myslím si, že je to dobrý nápad, taková anketa. Jen si nedovolím hlasovat, protože jsem z těch článků četla naprosté minimum. Dala se by se např. do budoucna udělat anketka v menším rozsahu, např. jen v rubrice kultura apod.? Možná by to pomohlo při hlasování těm, kteří čtou jen některé články...

Hezký den,

25 ivana ivana | E-mail | Web | 3. prosince 2008 v 13:43 | Reagovat

(24) edita.svatosova

tomu se mi moc nechce věřit, že byste si nedovolila :-)))))

a dělat další ankety? já nevím, to už by šlo dělat anketu ke každýmu článku, četli jste to jednou, pětkrát, ani jsem to nedočetl(a) :-))) proč sortýrovat? to že někdo čte články jenom z kultury přece nedává možnost nehlasovat, je to taky názor. mě taky nikdo nedonutí číst a komentovat politiku, ale svůj oblíbený článek si přece vybrat můžu. články svých oblíbených autorů si většina lidí utéct nenechá, takže i tento výběr je součástí názoru. není přece podmínkou za každou cenu číst všechno. nejde o nějaké erudované hodnocení kvality :-) spíš pocitový názor, tak tohle jsem přečetla s chutí...

26 MIRA MIRA | 3. prosince 2008 v 16:41 | Reagovat

[25] ivana

Taky to tak cítím.

27 edita.svatosova edita.svatosova | E-mail | Web | 3. prosince 2008 v 17:04 | Reagovat

25

Na jednu stranu je to fajn, že jsou tu úplně všechny za měsíc a lidi zahlasují pro svého favorita.

Ale já jsem takový tabulkový, systematický maniak, nedalo mi to :) Tak z těch, co jsem četla, teď kliknu na Mlýnky od Pericka, protože ty mlýnky znám osobně (a tak taky vím, že bohužel nemelou kouzelné vzkazy na dálku...).

Hezký večer.

28 ivana ivana | E-mail | Web | 3. prosince 2008 v 17:13 | Reagovat

(27) edita.svatosova

:-)

29 Josef Sedláček Josef Sedláček | E-mail | Web | 3. prosince 2008 v 18:09 | Reagovat

Je to dobrý nápad, ale za celý měsíc se to stává nepřehledné.

Co hlasovat o článek týdne a pak první tři z každého týdne zařadit do měsíčního hlasování?

Bylo by to přehlednější a mám dojem, že i objektivnější. Například :-))

Dobrý večer

30 Josef Sedláček Josef Sedláček | E-mail | Web | 3. prosince 2008 v 18:25 | Reagovat

nakonec pak článek roku

31 ivana ivana | E-mail | Web | 3. prosince 2008 v 18:31 | Reagovat

(29) Josef Sedláček

když ono je to svízelný, zase co si budeme namlouvat, někdy se v týdnu "tak moc neurodí". a potom by se třeba neprobojovaly do finále články, které pro mnohé byly lepší, než to, co "zbylo". nevím jestli se dobře vyjadřuju, ale snad je to k pochopení. ještě mě napadlo udělat nominační kolo, od každého autora, který zveřejnil více jak jeden článek nechat vybrat "ten nej"... ti, kdo zveřejní pouze jeden by byli zařazeni automaticky s vítěznými články jednotlivých autorů... ale to už zase potom může být pouze "boj" o prosazení svého autora a ne článku. ale třeba by to bylo lepší řešení, pojďte to prodiskutovat, víte co, večer sednu a napíšu k tomu povídání a začneme debatovat, ať se zapojí i ti, co sem třeba už tolik nenakukujou. teď musím pryč, ale kolem devátý by to tam mohlo bejt.

zatím hezkej večer :-)

32 Ella Ella | 3. prosince 2008 v 21:47 | Reagovat

Ahoj Ivčo, spravedlnost neexistuje v důležitějších položkách, tak se zbytečně netrap aby se někomu nekřivdilo, on se beztak vždycky někdo najde, kdo sice nedělá nic, ale určitě by to udělal nejlíp. Kdybys ovšem vyhlásila nejbjbější článek roku, tak věřím, že bych nebyla sama, kdo by kliknul na nejmenovaného hošana v modrém triku a véééélkéma svalama, toho už snad nepřekoná nikdo, leda on sám.

Moje vylepšení spočívalo spíše v možnosti obdarovat klikem víc autorů a dávat tomu tři, tomu pět a pak to sčotnout kdo nasbíral nejvíc. Tož asi tak za neautory.

33 ivana ivana | E-mail | Web | 3. prosince 2008 v 21:57 | Reagovat

(32) Ella

ahoj :-)

to je právě to co nejde nastavit :-( jako co si budeme povídat, cestička se najde pro koumáky vždycky, ale dávat to jako návod hromadně masám, to už by ta anketa byla úplně o ničem :-))) už vidím pár zběsilců, jak nepříčetně klikají stále dokola na jeden článek, aby to měl sichr :-)))))

34 Gloom Gloom | Web | 4. prosince 2008 v 14:23 | Reagovat

[33] ivana

S tím naklikáváním hlasů máte pravdu. Dokud není hlasování podmíněné přihlášením na konkrétní jméno, tak si může každý naklikat kolik hlasů chce. A když se dívám na počty hlasů, tak myslím, že někteří tuto dírečku v systému využívají. Ale s tím nic nenaděláme. I tak jste si s tou anketou dala pořádnou práci, tak proč na ní hledat muchy. Díky za ni. Člověk si aspoň uvědomí, jakž typ článků má význam psát a jaký je naopak pořádný tahák na návštěvnost.

35 ivana ivana | E-mail | Web | 4. prosince 2008 v 15:41 | Reagovat

(34) Gloom

co se týče naklikávání hlasů, zatím si to necháme pro sebe :-) mnozí si asi neuvědomují, že odhalitelné je všechno :-)

36 Gloom Gloom | Web | 4. prosince 2008 v 16:33 | Reagovat

[35]

He he he, kdepak, žádný odhalování všeho nebude :D

37 ivana ivana | E-mail | Web | 4. prosince 2008 v 16:36 | Reagovat

(36) Gloom

:-))))))))))))))

38 Josef Sedláček Josef Sedláček | E-mail | Web | 4. prosince 2008 v 20:18 | Reagovat

[35] ivana

To mě zajímá, Ivano.

Jak se naklikává a naklikávač odhaluje?

39 ivana ivana | E-mail | Web | 4. prosince 2008 v 20:29 | Reagovat

(38) Josef Sedláček

nechci dávat návod na možnosti vícekrát hlasovat kvůli jeho snadnému zneužití, nezlobte se :-) jak psal Gloom, dírečka v systému existuje...

40 JK JK | 5. prosince 2008 v 16:57 | Reagovat

(34) Osobně si myslím, že žádný autor si sám hlasy nenaklikává, spíš jde o početný fanklub.A tím ztrácí tato anketa na objektivitě.

41 rucuk rucuk | E-mail | 8. prosince 2008 v 10:18 | Reagovat

-40- Ti autoři, kteří píší jen tak, pro radost nebo reakci na události, nemají ani čas přemýšlet o ,,dírečce" na naklikávání a navíc to nemají zapotřebí. A fanklub? To bych nemyslela, že u blogů to tak funguje. Podle mě o nic nejde, jen takový přehled. Někdy se zalíbí veselý článek, jindy citový, někdy zaujme i ,, štengrovací". Když je jich od autora více, nějaký dobrý se najde vždycky. Někdo napíše jeden za měsíc a je to skoro ,,bomba" v tom dobrém smyslu. Každý jsme jiný a v tom to je.....:-)))

42 matka matka | 8. prosince 2008 v 11:46 | Reagovat

A já bych dala poslední slovo v rozhodnutí, kdo-že vlastně vyhrál, autorce ankety. A bude to jistě spravedlivé. :-)))

43 ivana ivana | E-mail | Web | 8. prosince 2008 v 11:53 | Reagovat

(40,41) JK, rucuk

fanklub? nemyslím si :-(

44 ivana ivana | E-mail | Web | 8. prosince 2008 v 11:55 | Reagovat

(42) matka

myslím, že si každý udělá svůj závěr sám :-) já můžu maximálně prezentovat svůj názor, což se samozřejmě stane :-)

45 matka matka | 8. prosince 2008 v 12:36 | Reagovat

:-)

46 Dara Dara | 8. prosince 2008 v 16:47 | Reagovat

Předpokládám, že je v obligu můj článek o turistovi, jelikož, jak koukám, asi vedu, čehož za těchto podmínek nemám radost. S klidem v srdci můžu že já si nenaklikávám a nevím o nikom, kdo by mi naklikával. Samozřejmě, že je odhalitelné všechno, ale bohužel konkrétního viníka neodhalíte, ani kdybyste chtěli. Dle TopListu se ledacos zjistit dá, ovšem toplist nepočítá s tím, že na jeden server může být připojeno více počítačů a tím se z něčeho unikátního, jakým IP adresa býti má, stává něco neunikátního. Nás je třeba v práci 26 a pokud mi někdo z kolegů dal hlas (jako že dal), všechny hlasy přišly z jedné adresy. Stejně tak to může být s dalšími IP adresami. Naklikávání je nefér, s tím souhlasím. Pokud si tedy, Ivano, myslíte, že jsem si naklikala já nebo mi naklikal někdo z mých známých, pak můj článek vyhoďte a mé další případné články do anket nazařazujte. Nehodlám tady díky svojí zálibě být za podvodníka. Už takhle je mi nepříjemné, že to z těchto konverzací vyplývá. Přijdu si jak malá holka, co ukradla staršímu sourozenci bonbon.

To rucuk:

Proč myslíte, že blogy nemají fanklub? Já Vám třeba fandím, čtu Vás pravidelně, stejně jako blog Ivany, paní Dáši nebo Adriany. A kdybych věděla, jak se naklikává, dala bych hlasy vám všem.

47 ivana ivana | E-mail | Web | 8. prosince 2008 v 17:43 | Reagovat

(46) Dara

tohle bude na delší povídání...

po vyhlášení ankety mě překvapil raketový start oblíbenosti vašeho článku. řekla jsem si, jo, nebyl to špatný článek, je docela nový, lidi si ho dobře pamatují, tak ho volí. postupně mě ale zarazila urputnost s jakou si článek "držel" své vedení. kdykoliv se přičetlo pár hlasů pro ostatní, nastala tato situace - během kratičké chvilky (pět minut?) přibyly vašemu článku minimálně dva hlasy. rozhodla jsem se, že na to přijdu, alespoň na to, na co přijít pomocí techniky můžu. umístila jsem tedy opět do svých článků počitadlo a stalo se následující... každý den po přihlášení někoho z vaší IP adresy během chvilky opět váš článek obdržel hlasy. máte pravdu, kdo to dělá, na to nepřijdeme ani kdybychom chtěli, ale myslím že i tato informace o něčem svědčí. jedno ráno přibyly dva hlasy po jediném přihlášení z vaší adresy, v tu chvíli nikdo další na blogu nebyl, byly jsme online pouze já a kdosi u vás (též lze vyčíst z počitadla). je tedy jasné, že dotyčná/ý hlasoval dvakrát, protože já jsem to nebyla. hlasování ustalo až poté, co se začaly šířit komentáře podivující se nad průběhem hlasování, t.j. včera. nemám k dispozici data od počátku hlasování, takže nemůžu říct kolik hlasů váš článek podobným způsobem získal. jak píšete, v práci je vás 26, vzhledem k tomu, že váš článek o turistovi má 25 hlasů a druhý o ochraně zvířat jeden hlas, tak možná už žádné nepřibudou, těžko říct... může nastat přesně opačná situace. v každém případě můj názor je ten, že hlasy nebyly získány regulérně. za vlasy přitažené mi připadá i tvrzení, jak se 26 zaměstnanců vrhne na anketu a hlasují. neviním vás, jenom se snažím poukázat na fakta, která jsou s podivným průběhem ankety spojena, za ruku opravdu při klikání myší nikoho nechytnu. váš článek vyřadit nemůžu, protože do uveřejněné ankety nelze zasahovat, a ani nechci.

a na závěr... mně osobně se váš článek líbil, za svůj nej... ho sice nepovažuji, ale přečetla jsem ho ráda. o to víc mě mrzí neregulérní hlasování, protože si myslím, že svoje čtenáře si určitě získal a toto jeho oblíbenost degraduje.

48 ivana ivana | E-mail | Web | 8. prosince 2008 v 18:23 | Reagovat

ještě dodatek, chybička se vloudila, hlasování ve prospěch vašeho článku přestalo v sobotu...

49 Dara Dara | 9. prosince 2008 v 8:14 | Reagovat

Víte, Ivano, my, když se ráno sejdem v práci, tak naskočí najednou 26 počítačů na stejnou adresu. Já Vám bohužel nemůžu říct, jestli ty hlasy během chvíle byly práce jednoho člověka, nebo více. Nemůžu. A nemůžu ani za to, že mi nejspíš někdo naklikal. Nemůžu ani za to, že jste dala můj článek do ankety. Nikdo se mě neptal, jestli chci. A tak tady vypadám jak hlupák, kterej podvodem chce vyhrát v ničem a proti svojí vůli.

Nikde jsem neřekla, že se všichni mí kolegové vrhli na anketu, pouze říkám, že je je možné, že z naší IP jich přišlo víc a připouštím, že je možné, aby mi někdo poslala hlasů víc, pokud ví, jak na to. Jen říkám, že nevím kdo. O to víc mě mrzí, že z toho viníte právě mě.

Pro příště, prosím, moje články do Vašich anket nezařazujte, nechci být znova v tak trapné situaci.

50 ivana ivana | E-mail | Web | 9. prosince 2008 v 9:00 | Reagovat

Daro, špatně čtete, napsala jsem že VÁS z toho neviním. To za prvé. a ještě jedna věc, když jsem dala k článku počitadlo a poprvé se podívala, kdo se přihlásil a zjistila jsem, že je to někdo z vaší adresy, tak jsem byla mírně řečeno v šoku. předpokládala jsem, že se jedná o nějakého "šprýmaře", který se tímto baví. a s těmi spolupracovníky jsem to myslela asi takhle... od prvního kola ankety existuje "nepsané napsané pravidlo"... zkuste potlačit své ego a nerozesílejte maily s prosbou "Zvolte mě v anketě o nejčtenější článek". protože víme, jaká je čtenost blogů, tato aktivita by zcela jistě ihned vynesla na první místo kohokoliv, kdo by to udělal. zrovna tak zmínka před spolupracovníky, zvlášť když je jich tolik. jestli jste to udělala nebo ne víte jenom vy a já vás vůbec nehodlám soudit. jenom považuju za důležité říct, že hlasy podle mě byly získány neregulérně, protože o tom, že někdo hlasoval stále dokola nepochybuju. zároveň jsem si vědoma toho, že v tom můžete být zcela nevinně.

takže pokud na tom trváte, vaše články zařazovat nebudu. je to myslím škoda, ale na druhou stranu možná lepší řešení, než čelit neregulérnímu hlasování a "pátrat" po viníkovi. řekla bych, že vám některý ze spolupracovníků udělal medvědí službu.

na závěr ještě jednou, vás neobviňuju, myslím, že byste byla sama proti sobě se takovýmhle způsobem chovat. ale zkuste se poptat okolo sebe a dotyčnému případně "poděkovat"...

51 Dara Dara | 9. prosince 2008 v 9:21 | Reagovat

Samozřejmě, že až ho vypátrám, tak mu (jim nebo jí) vyčiním (i když pochybuju, že se někdo přizná). A co se ega týče, nikdo ode mě o aknketě nevěděl, to, že se některý z kolegů na anketu proklikal je dle mého názoru jen tím, že na blogy prostě chodí. Já nemám potřebu rozeslílat odkaz celému adresáři. Kdo chce můj článek ocenit, napíše to do diskuse. Tím pro mě populárnost článku končí, pořadí v anketě je mi ukradené. Navíc, kromě problémů, z toho stejně nic nemám.

Ano, na nezařazování mých článků do anket trvám, není objektivní a bohužel ani nemá šanci být. Čímž Váš nápad neodsuzuji, naopak. Já si alespoň díky anketě přečtu článek, který jsem třeba nečetla, protože mmne podle názvu nezaujal. Jediné, čím byste mohla anketu zobjektivnit co možná nejvíc, je započítat z IP adrsy jeden hlas, což je běh na dlouhou trať a navíc, hlasují-li dva lidé z jedné adresy,  je hlas druhého odstrčen, byť názor může být stejný.

Tím končím diskusi na téma anketa a vše kolem ní a přeji Vám, Ivano, hezký den. Veselé Vánoce Vám ještě přát nebudu, pod Vaším článkem se jistě sejdem. :-)

52 ivana ivana | E-mail | Web | 9. prosince 2008 v 9:57 | Reagovat

(51) Dara

myslím, že dál opravdu není potřeba to rozebírat. stalo se a těžko s tím jde něco udělat.

věřím tomu, že se u svých článků dál budeme scházet...

hezký den i vám :-)

53 JK JK | 9. prosince 2008 v 9:57 | Reagovat

(43) Fanklub = v souvislosti s tématem článku. A ještě jeden dotaz...pokud se chci podívat, jak si v soutěži stojí můj oblíbený autor, je jiná možnost, než že kliknu na dotyčný článek a tím mu nechtíc znovu pošlu hlas?

54 matka matka | 9. prosince 2008 v 10:01 | Reagovat

Tož tak - klikání v práci bych zatrhla.

Počítačům moc nerozumím, nevím tedy, co je v síti počítačů možné a co ne.

Takže - kdysi jsem byla z nečestného jednání obviněna. Mojí silou bylo vědomí, že jsem nečestně nejednala ovšem dokázat jsem to nijak nemohla.

To může být i silou Dary.

V tom případě klikali její spolupracovníci, aniž by o tom věděla.

No a pokud si klikala sama, je to její slabinou, se kterou se musí sama vyrovnat.

Ovšem pak  znásobuji (mentálně) účinek mého hlasu jediného mnohokrát a článek, který mi nesmírně pomohl, vyhrává. Pro mne určitě. Protože mi šlo o život.

55 Dara Dara | 9. prosince 2008 v 10:02 | Reagovat

Děkuju. :-) A pozdravujte Pepču, jestli Vám ji čerti neodnesli. :-)

56 matka matka | 9. prosince 2008 v 10:04 | Reagovat

No a co znova anketu zopakovat? Už se každý snad bez omylu klikat naučil. Bylo by to řešení? I pro Daru?  Do 15. času dost. :-))))

57 ivana ivana | E-mail | Web | 9. prosince 2008 v 10:09 | Reagovat

(53) JK

ukecal jste mě :-))) nastavím anketu tak, aby se zobrazovaly výsledky i těm, kteří nehlasovali. pokud chcete poradit, jak to udělat, aby se anketa nezobrazovala s možností dalšího hlasování, pošlete mi mail.

58 ivana ivana | E-mail | Web | 9. prosince 2008 v 10:13 | Reagovat

(56) Dara

neodnesli :-( nevím, jak je to možný, mají v tom pekle nějakej binec, mě tady taky nechali :-))

59 ivana ivana | E-mail | Web | 9. prosince 2008 v 10:15 | Reagovat

(56) matka

já bych nic neopakovala. snad obdobní šprýmaři dají pokoj, já myslím, že si každý nějak se svým hodnocením poradí. nejde tady o bůhvíjak důležitou věc. jenom zamrzí jeden "škodič", kterej kazí lidem radost...

60 Dara Dara | 9. prosince 2008 v 10:18 | Reagovat

Ivano, nic si z toho nedělajte, Hanýsek nám taky zůstal. :-))

61 Dara Dara | 9. prosince 2008 v 10:21 | Reagovat

59)

Nezbývá nic, než jen souhlasit. Jen mě mrzí, že je to kvůli mně a lidem z mého okolí... :-(

62 JK JK | 9. prosince 2008 v 10:30 | Reagovat

(57) Bylo by dobré to nastavit pro všechny účastníky tak, aby nedocházelo k nechtěnému opětovnému hlasování. Pokud by to nebylo možné, pošlu mail a nechám si poradit:-). Díky.

63 JK JK | 9. prosince 2008 v 10:32 | Reagovat

Ivana:

To byla rychlost....díky:-)))

64 ivana ivana | E-mail | Web | 9. prosince 2008 v 10:36 | Reagovat

(62) JK

tohle není otázka nastavení ankety, je to v něčem jiném, ale nechci to tady dávat jako návod. takže pokud chcete, pošlete mail, já se pokusím vám to svojí "technickou" formou vysvětlit. MOŽNÁ se mi to povede :-)))

65 JK JK | 9. prosince 2008 v 10:58 | Reagovat

(64) Tenhle přehled mi stačí, ale dalšímu "vzdělávání" se nebráním, takže písnu na mailík:-)

66 matka matka | 9. prosince 2008 v 16:35 | Reagovat

59 ivana

Ale my se "škodičům" nedáme, rádi si u těch "svých" počteme. I u Dary. :-)

67 rucuk rucuk | E-mail | 11. prosince 2008 v 20:59 | Reagovat

Tak vás zdravím,  už jsem se k hlasování vyjadřovala, jsem ráda, když je o některé mé články zájem, ale opravdu beru tuto činnost jako zábavu a pocvičení se v psaní na počítači. Abych tuto schopnost neztratila. Neberte to tak vážně, je to sice milé, když dá někdo svůj hlas, ale podívejte se kolik minimálně některý článek má čtenářů a kolik jich hlasuje  v anketě. Asi je to tím, že nikdo nečetl všechny články všech blogerů. Musel by sedět od rána do noci a jen číst a číst a zbláznit se a zbláznit se..:O)))

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama