close
Vážení uživatelé,
16. 8. 2020 budou služby Blog.cz a Galerie.cz ukončeny.
Děkujeme vám za společně strávené roky!
Zjistit více
 

Nejoblíbenější článek měsíce listopadu - ?

15. prosince 2008 v 20:01

Psát tentokrát o výsledcích ankety o nejoblíbenější článek měsíce není vůbec jednoduché. Mnozí z vás již četli komentáře, takže vědí, že došlo k neregulérnímu hlasování ve prospěch článku Dariny Brůžkové Je fajn být turistou... Vysvětlení autorky článku i odůvodnění "porušení pravidel" kopíruji tak, jak bylo sepsáno u ankety. Kdo chcete, tak čtěte, kdo ne, přeskočte :-)))



[46] Dara, 8.12.2008 16:47

Předpokládám, že je v obligu můj článek o turistovi, jelikož, jak koukám, asi vedu, čehož za těchto podmínek nemám radost. S klidem v srdci můžu že já si nenaklikávám a nevím o nikom, kdo by mi naklikával. Samozřejmě, že je odhalitelné všechno, ale bohužel konkrétního viníka neodhalíte, ani kdybyste chtěli. Dle TopListu se ledacos zjistit dá, ovšem toplist nepočítá s tím, že na jeden server může být připojeno více počítačů a tím se z něčeho unikátního, jakým IP adresa býti má, stává něco neunikátního. Nás je třeba v práci 26 a pokud mi někdo z kolegů dal hlas (jako že dal), všechny hlasy přišly z jedné adresy. Stejně tak to může být s dalšími IP adresami. Naklikávání je nefér, s tím souhlasím. Pokud si tedy, Ivano, myslíte, že jsem si naklikala já nebo mi naklikal někdo z mých známých, pak můj článek vyhoďte a mé další případné články do anket nazařazujte. Nehodlám tady díky svojí zálibě být za podvodníka. Už takhle je mi nepříjemné, že to z těchto konverzací vyplývá. Přijdu si jak malá holka, co ukradla staršímu sourozenci bonbon.


To rucuk:
Proč myslíte, že blogy nemají fanklub? Já Vám třeba fandím, čtu Vás pravidelně, stejně jako blog Ivany, paní Dáši nebo Adriany. A kdybych věděla, jak se naklikává, dala bych hlasy vám všem.


[47] ivana, E-mail, Web, 8.12.2008 17:43

(46) Dara
tohle bude na delší povídání...
po vyhlášení ankety mě překvapil raketový start oblíbenosti vašeho článku. řekla jsem si, jo, nebyl to špatný článek, je docela nový, lidi si ho dobře pamatují, tak ho volí. postupně mě ale zarazila urputnost s jakou si článek "držel" své vedení. kdykoliv se přičetlo pár hlasů pro ostatní, nastala tato situace - během kratičké chvilky (pět minut?) přibyly vašemu článku minimálně dva hlasy. rozhodla jsem se, že na to přijdu, alespoň na to, na co přijít pomocí techniky můžu. umístila jsem tedy opět do svých článků počitadlo a stalo se následující... každý den po přihlášení někoho z vaší IP adresy během chvilky opět váš článek obdržel hlasy. máte pravdu, kdo to dělá, na to nepřijdeme ani kdybychom chtěli, ale myslím že i tato informace o něčem svědčí. jedno ráno přibyly dva hlasy po jediném přihlášení z vaší adresy, v tu chvíli nikdo další na blogu nebyl, byly jsme online pouze já a kdosi u vás (též lze vyčíst z počitadla). je tedy jasné, že dotyčná/ý hlasoval dvakrát, protože já jsem to nebyla. hlasování ustalo až poté, co se začaly šířit komentáře podivující se nad průběhem hlasování, t.j. včera. nemám k dispozici data od počátku hlasování, takže nemůžu říct kolik hlasů váš článek podobným způsobem získal. jak píšete, v práci je vás 26, vzhledem k tomu, že váš článek o turistovi má 25 hlasů a druhý o ochraně zvířat jeden hlas, tak možná už žádné nepřibudou, těžko říct... může nastat přesně opačná situace. v každém případě můj názor je ten, že hlasy nebyly získány regulérně. za vlasy přitažené mi připadá i tvrzení, jak se 26 zaměstnanců vrhne na anketu a hlasují. neviním vás, jenom se snažím poukázat na fakta, která jsou s podivným průběhem ankety spojena, za ruku opravdu při klikání myší nikoho nechytnu. váš článek vyřadit nemůžu, protože do uveřejněné ankety nelze zasahovat, a ani nechci.
a na závěr... mně osobně se váš článek líbil, za svůj nej... ho sice nepovažuji, ale přečetla jsem ho ráda. o to víc mě mrzí neregulérní hlasování, protože si myslím, že svoje čtenáře si určitě získal a toto jeho oblíbenost degraduje.


[48] ivana, E-mail, Web, 8.12.2008 18:23

ještě dodatek, chybička se vloudila, hlasování ve prospěch vašeho článku přestalo v sobotu...


[49] Dara, 9.12.2008 08:14

Víte, Ivano, my, když se ráno sejdem v práci, tak naskočí najednou 26 počítačů na stejnou adresu. Já Vám bohužel nemůžu říct, jestli ty hlasy během chvíle byly práce jednoho člověka, nebo více. Nemůžu. A nemůžu ani za to, že mi nejspíš někdo naklikal. Nemůžu ani za to, že jste dala můj článek do ankety. Nikdo se mě neptal, jestli chci. A tak tady vypadám jak hlupák, kterej podvodem chce vyhrát v ničem a proti svojí vůli.
Nikde jsem neřekla, že se všichni mí kolegové vrhli na anketu, pouze říkám, že je je možné, že z naší IP jich přišlo víc a připouštím, že je možné, aby mi někdo poslala hlasů víc, pokud ví, jak na to. Jen říkám, že nevím kdo. O to víc mě mrzí, že z toho viníte právě mě.
Pro příště, prosím, moje články do Vašich anket nezařazujte, nechci být znova v tak trapné situaci.


[50] ivana, E-mail, Web, 9.12.2008 09:00

Daro, špatně čtete, napsala jsem že VÁS z toho neviním. To za prvé. a ještě jedna věc, když jsem dala k článku počitadlo a poprvé se podívala, kdo se přihlásil a zjistila jsem, že je to někdo z vaší adresy, tak jsem byla mírně řečeno v šoku. předpokládala jsem, že se jedná o nějakého "šprýmaře", který se tímto baví. a s těmi spolupracovníky jsem to myslela asi takhle... od prvního kola ankety existuje "nepsané napsané pravidlo"... zkuste potlačit své ego a nerozesílejte maily s prosbou "Zvolte mě v anketě o nejčtenější článek". protože víme, jaká je čtenost blogů, tato aktivita by zcela jistě ihned vynesla na první místo kohokoliv, kdo by to udělal. zrovna tak zmínka před spolupracovníky, zvlášť když je jich tolik. jestli jste to udělala nebo ne víte jenom vy a já vás vůbec nehodlám soudit. jenom považuju za důležité říct, že hlasy podle mě byly získány neregulérně, protože o tom, že někdo hlasoval stále dokola nepochybuju. zároveň jsem si vědoma toho, že v tom můžete být zcela nevinně.
takže pokud na tom trváte, vaše články zařazovat nebudu. je to myslím škoda, ale na druhou stranu možná lepší řešení, než čelit neregulérnímu hlasování a "pátrat" po viníkovi. řekla bych, že vám některý ze spolupracovníků udělal medvědí službu.
na závěr ještě jednou, vás neobviňuju, myslím, že byste byla sama proti sobě se takovýmhle způsobem chovat. ale zkuste se poptat okolo sebe a dotyčnému případně "poděkovat"...


[51] Dara, 9.12.2008 09:21

Samozřejmě, že až ho vypátrám, tak mu (jim nebo jí) vyčiním (i když pochybuju, že se někdo přizná). A co se ega týče, nikdo ode mě o aknketě nevěděl, to, že se některý z kolegů na anketu proklikal je dle mého názoru jen tím, že na blogy prostě chodí. Já nemám potřebu rozeslílat odkaz celému adresáři. Kdo chce můj článek ocenit, napíše to do diskuse. Tím pro mě populárnost článku končí, pořadí v anketě je mi ukradené. Navíc, kromě problémů, z toho stejně nic nemám.
Ano, na nezařazování mých článků do anket trvám, není objektivní a bohužel ani nemá šanci být. Čímž Váš nápad neodsuzuji, naopak. Já si alespoň díky anketě přečtu článek, který jsem třeba nečetla, protože mmne podle názvu nezaujal. Jediné, čím byste mohla anketu zobjektivnit co možná nejvíc, je započítat z IP adrsy jeden hlas, což je běh na dlouhou trať a navíc, hlasují-li dva lidé z jedné adresy, je hlas druhého odstrčen, byť názor může být stejný.
Tím končím diskusi na téma anketa a vše kolem ní a přeji Vám, Ivano, hezký den. Veselé Vánoce Vám ještě přát nebudu, pod Vaším článkem se jistě sejdem. :-)


[52] ivana, E-mail, Web, 9.12.2008 09:57

(51) Dara
myslím, že dál opravdu není potřeba to rozebírat. stalo se a těžko s tím jde něco udělat.
věřím tomu, že se u svých článků dál budeme scházet...
hezký den i vám :-)

*

Z tohoto důvodu jsem tedy nenapsala název vítězného článku do titulku a nemám komu virtuálně potřást pravicí :-(. Každý ať si sám pro sebe vyhodnotí, jak anketa vlastně dopadla. Zde je tedy pořadí článků, které obdržely více jak dva hlasy:

Na vysoké noze - adriana (5)
Memento mori - tupy (4)
StarDance 3 - začalo - rucuk (4)
Mlýnky - pericko (4)
Maria Lang - ivana (2)
Byl by to rasismus? - sidonie (2)
Já jsem matka II - gibberingfolk (2)

Články, které získaly alespoň jeden hlas: Lord Zkázomor - kapitola dvacátá devátá (nadeje), Tak s kým dál v ODS? (pedrogrosso), Poezie podzimu (demokritos), Pestrý život jedné kočky - R. Čechura (hlas-lidu), Dušičkový den (blogjp), Na koho ten úděl padne... (rucuk), Duch vašeho domova (mini), Říci to dítěti, či ne? A kdy? (rucuk), Láska a smetí (ivana), Bajka o ptáčkovi (tupy), Jste jelita, tvrdí "elita" (josef), Ježčí přízrak na hradě Cornštejn (gloom), Zabijte to dítě.. (jirikovovideni), Čajovna-jiný svět plný relaxace (mudrc), 13. 11. 2001 (ivana), Prečo je nelogické požadovať hmatateľné dôkazy o existencii duchovna? (supa), Jak se černobílé vidění mění na barevné (josef), 17. listopad - pád rudého molocha (lukyno), Jak zůstat slušným člověkem? (josef), Zákony sbližovací (mini), Balada o dubu (objektiv), Kresťanstvo a reinkarnácia (supa), V Seznamu je díra! (teplik), Nejoblíbenější článek měsíce října - Jak jsem se seznamoval na netu (ivana), Z deníku legionáře (tupy), Jé, ono sněží (sidonie), Rusalka a Holanďan (adriana), Dárek nejmilejší (rucuk), Noci vlkodlaka (gloom), Jak jsme nevyhodili do vzduchu panelák, aneb zázraky se dějí... (ivana), Z pera Hanse Fischingera, aneb kam až víra sahá... (fly-ash), Černá hodinka (rucuk), Klausův třetí tah (marek), Jak ti říct (ivana), Kamarád taky rád (adriana), Mlžení a slepé poslouchání (sidonie), Za komunistů bylo líp (teplik).

Rozvinula se také debata o nepřehlednosti ankety a jejím možném vylepšení. Navrhuji toto: anketu budu sestavovat v pořadí v jakém byly články napsány a jako první bude uveden autor, poté název článku. Hlasování bude probíhat jako doposud jednou měsíčně. A protože stále trpím pocitem jisté výhody pro mě plynoucí z toho, že anketa je umístěna na mém blogu, navrhuji přidávat odkaz na anketu i k vašim článkům.
A teď k tomu, co mě překvapilo tentokrát mile, o nepříjemnostech toho bylo v úvodu napsáno dost. Mezi ohodnocené články se dostali moji favorité: Kam chodí spát můj chlapeček? Stanislava Lelka, Mlýnky Marcely Svatošové a Expedice oksroN a žena mořského vlka Jaroslava Kašíka. Z toho mám velikou radost. A co mě překvapilo? To, že z mých článků nejvíce zabodoval Kamero, ke mně čelem!, já jsem sázela na "Máňu" :-)

Takže komu utekl některý z článků, které obdržely hlasy, rychle čtěte. Všem hezký večer :-)

TOPlist
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 rucuk rucuk | E-mail | 15. prosince 2008 v 20:33 | Reagovat

Nezlobte se Ivanko, dávat ke každému článku odkaz na anketu mi připadá jako loudění hlasů. Píši opravdu pro zábavu a nebudu soutěžit přece se zkušenými spisovateli, cestovateli a tp. Mám radost, když někoho článek zajímá, ale všem se opravdu zalíbit nemůže. Nehlasují ani všichni, kteří článek čtou. To už by bylo jako u webů, kde se každý článek autora hodnotí, pokud se líbil. Už mám těch soutěží za celý život až až. Nesoutěžme, pišme podle svých možností a hlavně pro zpestření volných chvilek.

2 MIRA MIRA | 15. prosince 2008 v 20:41 | Reagovat

Je to jen hra a tak je to třeba brát. Mohu prozradit, že u mě třeba zvítězil článek Ivany: Kamero, ke mně čelem! Je to věc osobního vkusu, smyslu pro humor, momentálního rozpoložení... Proč si nehrát?

3 rucuk rucuk | E-mail | 15. prosince 2008 v 20:44 | Reagovat

No právě :-)))

4 ivana ivana | E-mail | Web | 15. prosince 2008 v 20:54 | Reagovat

(1) rucuk

paní Růženko, mám už delší dobu pocit, že si v otázce ankety nějak nerozumíme. pro mě to není žádná "vrcholná soutěž", pro mě je to zábava. nevím proč bych nemohla ocenit článek, který se mi líbil. já se rozhodně nestavím na roveň spisovatelům a už jsem to ve svých komentářích několikrát napsala. v anketě NESOUTĚŽÍM, chci vědět, jaké články se líbí. myslím, že vy v ní vidíte něco, o čem to podle mě vůbec není, nějaké SOUTĚŽENÍ. je mi jedno, jestli skončím pátá nebo desátá, budu jenom ráda, když se něco z toho co napíšu bude líbit natolik, že mi někdo hlas dá. a fandím svým favoritům, protože mi dělá radost, když získají hlasy lidé, kteří si to podle mě zaslouží. o tomhle je to pro mě a baví mě to.

5 ivana ivana | E-mail | Web | 15. prosince 2008 v 20:55 | Reagovat

(2) MIRA

děkuju :-) tak už znám alespoň někoho, kdo mi dal hlas :-)

6 Paolo Paolo | 15. prosince 2008 v 21:06 | Reagovat

Anketa je od samého počátku špatně založená, protože je asi jenom málo lidí, kteří jsou schopni , ale hlavně ochotni porovnávat takové množství obsahově naprosto rozdílných blogů. Je to jako vyžadovat od lidí vyjádření, které ovoce je nejlepší.

7 rucuk rucuk | E-mail | 15. prosince 2008 v 21:07 | Reagovat

-Ivanko, rozumím, ale právě bych se chtěla tomu vyhnout, aby to nesklouzlo k té soutěži, soudím tak z té debaty o naklikávání.Jinak nic proti tomu, pokud vás to baví a dáte si s tí  práci - tak dobré. Už ani nemuknu.:-))

8 rucuk rucuk | E-mail | 15. prosince 2008 v 21:07 | Reagovat

-tím-

9 ivana ivana | E-mail | Web | 15. prosince 2008 v 21:09 | Reagovat

(6) Paolo

a poradíte, jak anketu udělat líp?

10 ivana ivana | E-mail | Web | 15. prosince 2008 v 21:13 | Reagovat

(7) rucuk

mukat klidně můžete, od toho to tady je :-)))))))))) a co se týče soutěživosti, jsou věci, kterým se ubránit nelze, ani naklikávání hlasů. pokud to někdo udělá tak nešikovně, jako se to povedlo autorovi neregulérních hlasů tentokrát, tak si asi každý udělá svůj obrázek sám. a pokud někomu udělá radost, že bude mít hodně hlasů jenom protože si je nakliká sám (tím nemyslím Daru!!!)... jeho věc, já bych radost neměla :-)))))

11 Paolo Paolo | 15. prosince 2008 v 21:14 | Reagovat

Pro(9) Ivanu: Nedělat ji vůbec. Nemá smysl.

12 ivana ivana | E-mail | Web | 15. prosince 2008 v 21:19 | Reagovat

(11) Paolo

můj názor to není a mám pocit, že jste jeden z mála, kdo si to myslí... teď se možná rozpoutá lavina stejných názorů. když jsme ale před měsícem řešili, jestli v anketě pokračovat, neozval se v tomto smyslu nikdo.

13 Paolo Paolo | 15. prosince 2008 v 21:38 | Reagovat

Ivanko(omlouvám se za to důvěrné oslovení, ale už Vás znám tak dlouho, že mám pocit, že se na mne za to nebudete zlobit), moc rád si vždycky přečtu Vaše svěží dílka a už jsem Vám za ně párkrát vyslovil obdiv, ale ta anketa nebyl šťastný nápad. Zcela určitě nebude efekt, který od výsledku očekáváte, úměrný vynaloženému úsilí.

Přeji hezký večer a ještě jednou se omlouvám, že se vyjadřuji až teď. Nečekal jsem, že to budete brát tak vážně.

14 P.M. P.M. | Web | 15. prosince 2008 v 21:39 | Reagovat

A to já bych byl pro to, aby anketa jela dál. Sám blog nepíšu, jsem spíš čtenář než psavec, ale zajímá mě také co čtou ostatní a co považují za dobré. Osobně mě velice překvapilo a potěšilo, že můj favorit se umístil jako třetí v pořadí.

Tož Ivano, doufám, že to nevzdáte, byla by to škoda.

15 Gregor Moldavit Gregor Moldavit | E-mail | 15. prosince 2008 v 21:42 | Reagovat

Akceptuji u mého článku komentář na úrovni, i když není souhlasný. Ne každý má ale hodnotu. Např. komentář člověka, který můj článek na první pohled vůbec nečetl. Nebo je tu autor, který pod jedním nickem zveřejňuje a pod druhým si k tomu sám píše nadšenou chválu. Takže bych komentářům nějaký velký význam nepřičítal

16 ivana ivana | E-mail | Web | 15. prosince 2008 v 21:44 | Reagovat

(13) Paolo

nemáte se za co omlouvat a už vůbec ne za oslovení :-) a vážně? já se snažím vždycky odpovídat, pokud je na co a říct svůj názor. ale s vážností to fakt nepřeháním, vždyť mě znáte :-)))))

17 ivana ivana | E-mail | Web | 15. prosince 2008 v 21:45 | Reagovat

(14) P.M.

dokud bude zájem, tak určitě nevzdám. a ten zatím je :-)

18 MIRA MIRA | 15. prosince 2008 v 21:46 | Reagovat

[11] Paolo

Proč nemá smysl? Proto, že se tady neuděluje ani Zlatý slavík, ani Elsa, atd.? Pokud to budeme brát jako hru, je to zábava, ale bojím se, bojím, že česká povaha je schopna zlikvidovat jakoukoliv hravost, protože je hnána závistí a zapšklostí a ve všem hledá jen pofidérní prospěch. Svůj, cizí...

19 ivana ivana | E-mail | Web | 15. prosince 2008 v 21:47 | Reagovat

(15) Gregor Moldavit

tohle je taky věc, se kterou asi těžko něco uděláte, ale když to toho člověka baví :-( kdo to je mi neprozradíte? jsem ukrutně zvědavá :-))))))))))))))))

20 matka matka | 15. prosince 2008 v 21:53 | Reagovat

ivana,

P.M.

Gregor Moldavit

To je jedno, řekla bych. Každý si svůj článek a autora najde. A autor, pokud píše srdcem, to ví a podle toho také píše. Prostě slova mu tryskají ze srdce. Ať už je téma pohádkové, humorné, politické, či jiné. A lidé to vnímají, a tak také hlasují. :-)

Komentářům bych zde také význam nepřičítala, protože se hlasovalo o článcích a ne komentářích. To by byla jiná anketa o nejoblíbenějším komentátorovi.

21 MIRA MIRA | 15. prosince 2008 v 21:55 | Reagovat

[20] matka

No právě, a to bych byl já!  A nemluvte už o mě, víte, jak jsem plachej.

22 ivana ivana | E-mail | Web | 15. prosince 2008 v 21:56 | Reagovat

(20) matka

to bychom těch anket mohli vymyslet :-))))) za chvíli by se hlasovalo o nejlepšího češtináře :-)))))

23 ivana ivana | E-mail | Web | 15. prosince 2008 v 21:58 | Reagovat

(21) MIRA

skromnost nade vše :-))))) teď se mi tady začnou všichni dohadovat, kdo je nejlepší komentátor :-))))) vy jste to zase rozsekl :-)))))

24 matka matka | 15. prosince 2008 v 22:03 | Reagovat

21 MIRA

Mirečku, prosím tě nezlob se, ale ... já bych nemohla hlasovat, protože by mi to srdce utrhlo mezi Tebou a ... rozhodovat ... :-)))

Vždyť víš, že všichni jste mi v jedno splynuli. :-)))

No ale při hlasování o nejgeniálnější kukačku bys určitě, ale určitě vyhrál. :-)))

25 matka matka | 15. prosince 2008 v 22:04 | Reagovat

21 MIRA

Ty jsi Plachej, nebo "pouze" plachej? :-)

26 MIRA MIRA | 15. prosince 2008 v 22:18 | Reagovat

[25] matka

Jen plachej, ale zato s velkým P. Vyber si! :-))))))

27 matka matka | 15. prosince 2008 v 22:32 | Reagovat

26 MIRA

Tož už jsem si vybrala. Hádej co? :-)))

Co jsi vlastně k výběru nabízel :-)))))

28 Edita Edita | 15. prosince 2008 v 23:05 | Reagovat

Milá Ivano, kdo může za to, že má velkou rodinu? Když Darině všichni fandí, proč by jí nedali hlas? A navíc, všichni měli stejné šance, no ne?

29 ivana ivana | E-mail | Web | 15. prosince 2008 v 23:14 | Reagovat

(28) Edita

tady nešlo o velkou rodinu, ale o to, že z její adresy (pracovní)opakovaně někdo hlasoval. dál bych to neřešila, myslím, že k tomu už bylo řečeno vše.

30 Ivo L Ivo L | Web | 16. prosince 2008 v 9:43 | Reagovat

Sláva vítězům, sláva poraženým.

A co tkhle anketku o nejvtipnější a nejblbější článek ?

31 ivana ivana | E-mail | Web | 16. prosince 2008 v 10:03 | Reagovat

(30) Ivo L.

já raději chválím, takže anketu o nejblbější článek ode mě nečekejte :-))) dalo by se toho vymyslet spousta, jde o to, jestli by to lidi bavilo pořád o něco hlasovat. mně stačí tahle, kdo chce, ať vymyslí a realizuje něco dalšího :-)

32 kloistr kloistr | 16. prosince 2008 v 13:28 | Reagovat

Navrhoval bych pro anketu mnohem prehlednejsi formu, pak by mozna hlasovalo trochu vic lidi. Zhruba takto:

Ivana                     - Maria Lang

                               - Laska a smeti

                               - Shirley Valentine

Mini                       - Kup mi ted o burta vic

                              - Patrite ke 2%?

                              - Duch vaseho domova

                              - Kdo si hraje nezlobi

                              - Pro hejtmana a ty druhe

Pedrogrosso      - Tak s kym dal v ODS?

                              - Schiza aneb znate to taky?

Rucuk                  - Star Dance 3 - zacalo

                              - Na koho ten udel padne

                              - Kam pujdou po volbach USA

                              - Rici to diteti, ci ne? A kdy?

                              - Co jite nejradeji?

Samozrejme jsem uvedl jen maly kousek, je to pouhy nastin, ale jiste by stal za zvazeni, pripadne vylepseni. Protoze dle meho nazoru zakladem kvalitni anktety ci hlasovani je prehlednost.

33 kloistr kloistr | 16. prosince 2008 v 13:31 | Reagovat

No bohuzel se mi to nejak divne zarovnalo, mezi jednotlivymi jmeny a nazvy clanku melo byt vice mista. Takto to zas vypada na houby. Proste to melo byt jmeno ( nick ) pak mezera a jednotlive nazvy clanku oddelene odrazkou, hezky v jedne lajne pod sebou, mezi jednotlivymi autory mezera, aby to bylo vyraznejsi. No nejak se nezadarilo, snad pochopite co tim chtel basnik rici.

34 ivana ivana | E-mail | Web | 16. prosince 2008 v 13:55 | Reagovat

(32,33) kloistr

no, tak takhle to udělat nejde :-( nějaký zarovnávání absolutně neovlivníte, anketa je naprogramovaná tak jak vypadá a žádný kouzla s tím nejdou dělat :-( mně by se to taky líbilo, ale nelze :-(

35 JK JK | 16. prosince 2008 v 16:23 | Reagovat

Tedy já nevím,jsem v oboru počítačů laik...ale to opravdu přišly všechny hlasy pro sl.Daru z jednoho PC ?V diskuzi vám navrhuje,aby se z každé adresy započetl k jejímu článku jen jeden hlas,nebo aspoň z té pracovní...Předpokládám,že všichni blogeři jsou dospělí lidé a nebudou si tedy autoři naklikávat hlasy sami,protože určitě píšou pro radost a určitě ne pro soutěž...ještě bych pochopil,kdyby se soutěžilo o ceny,peníze atd.jako ve slavíkovi:-))) Navíc (jak jsem se dočetl)  autoři ví,že na svém blogu lze odhalit IP adresy,takže těžko by se k tomuhle někdo snížil.Nevěřím tomu u nikoho z vás a stejně tak ani tomu,že kdokoliv z vás by obesílal známé s prosbou o hlas,tak jak jste to v diskuzi naznačila Daře. Prostě zřejmě nějaký ctitel,kolega (-ové) či vtipálek...ať v dobré víře nebo jen z recese. Píšete,že už byste to dál už neřešila,tak bylo možná zbytečné znovu kopírovat celou diskuzi mezi vámi a Darou a spíš jste měla tedy na žádost autorky článek ze soutěže vyřadit.Omlouvám se,že se k tomu znovu vyjadřuji,ale plně chápu,že to celé musí být autorce krajně nepříjemné.Stejně tak bych se zastal kohokoliv z vás,protože prostě nevěřím....Jinak naprosto souhlasím s paní Růženkou (1).

36 Dara Dara | 16. prosince 2008 v 16:52 | Reagovat

Ivano, Vy si asi neuvědomujete, že tímhle opětovným omíláním sypete popel na hlavu mně, ačkoliv za to nemohu. Nevím, jestli z toho máte potěchu nebo čekáte, že se tu do mě někdo pustí... Nevím. Ale myslela jsem, že jsme si to vyříkaly, kdo chtěl, tak si to přečetl, kdo ne, toho to nebude zajímat ani teď. Tohle bych od Vás skutečně nečekala a upřímně říkám, že mě to mrzí. To je asi vše, co Vám k tomu můžu říct.

37 ivana ivana | E-mail | Web | 16. prosince 2008 v 16:59 | Reagovat

(35) JK

zkusím to shrnout ještě jednou.

článek z uveřejněné ankety vyřadit nelze (již popsáno).

u samotné ankety nezjistíte, kdo konkrétně hlasoval.

protože minulá anketa proběhla úplně v pohodě, ani mě nenapadlo to zpočátku sledovat. počitadlo (toplist), kde se vám zobrazí, kdo se na váš blog přihlásil, jsem přidala až když se mi hlasování zdálo podezřelé (několikrát se opakovala situace, že celý den dostávaly různé články hlasy a potom během malé chvilky přibyly MINIMÁLNĚ dva hlasy pro tento článek). obdržel zhruba každý třetí hlas přesně do chvíle, než se začaly šířit komentáře o možnosti naklikávání hlasů. od chvíle, kdy se tak stalo, nepřibyl článku ani jediný hlas ze zhruba 25, které ještě do ankety přišly.

data od počátku hlasování tedy nemám, protože jsem nepředpokládala, že bych měla kontrolovat jako dráb jak kdo hlasuje a k tomu, abych zjistila co se děje, jsem se rozhodla až když bylo samozřejmě všechno v běhu.

tolik vysvětlení, autorku článku neobviňuji, pouze jsem považovala za nutné toto sdělit, protože se odmítám chovat jako by se nic nestalo. a protože jsem, jak jsem již uvedla, nemohla článek vyřadit (a svévolně bych to neudělala už vůbec), snažila jsem se vysvětlit, co se stalo. nevím, kolik hlasů bylo platných, vím jenom, že jsem nebyla jediná, kdo se pozastavil nad průběhem ankety. a vím (díky datům, která se mi podařilo získat po umístění toplistu do článků), že rozhodně alespoň část hlasů je neregulérních.

nebylo to mířeno proti autorce, ale je potřeba ukázat takovým typům, jako byl onen "dárce", že nejsou všichni tak blbí, jak on(a) je chytrej.

ještě se vrátím k argumentu paní Edity. kdybych chtěla zjistit, jak má kdo početnou rodinu, nenazvala bych anketu Nejoblíbenější článek měsíce. podpora rodiny nevyjádřená v komentářích, ale opakovaným mohutným klikáním stále dokola (Daro, promiňte, nic proti vám ani vaší rodině nemám, ale jinak to neumím popsat vzhledem k argumentu o rodině) v anketě, která je trochu o něčem jiném, než za každou cenu "cosi" vyhrát, to mi připadá jako argument trochu mimo.

a ještě úplně na závěr. víte, mně je jedno, kdo vyhraje, jak jsem psala, fandím svým favoritům, ale nehodlám oplakat, pokud se jim nedaří. mě jenom vytáčí, když přijdu na to, že hlasy jsou získány podvodem, to "se neznám" :-)))))

JEŠTĚ JEDNOU A NAPOSLEDY, NEOBVIŇUJU AUTORKU ČLÁNKU, PROTOŽE NEJSEM SCHOPNA ŘÍCT, KOLIK HLASŮ BYLO ZÍSKÁNO NEREGULÉRNĚ A KDO KONKRÉTNĚ KLIKAL MYŠÍ, ŽÁDNÉ HLASY JSEM ANI NEODEČÍTALA ANI JAKKOLIV JINAK MANIPULOVALA S VÝSLEDKY. PROTOŽE ALE VÍM, ŽE NĚKTERÉ HLASY NEREGULÉRNÍ BYLY, NECHÁVÁM NA KAŽDÉM, ABY SI VÝSLEDKY SÁM VYHODNOTIL.

je to naposledy, co se na toto téma vyjadřuju, není to příjemné určitě ani autorce článku, ale věřte že ani mně. ale jak říkám, tvářit se, že se nic nestalo neumím :-)

38 ivana ivana | E-mail | Web | 16. prosince 2008 v 17:05 | Reagovat

(36) Dara

Daro, předběhla jste mě, než jsem to stačila sepsat. vyjádřila jsem se k tomu naposledy. jak vidíte, někoho to zajímá a já nemůžu dělat jako že se nikdo na nic neptá. doufám, že z mého předchozího komentáře pochopíte, že to není příjemné ani mně. ale nějak vysvětlit své rozhodnutí o výsledcích ankety musím a těžko můžu napsat... nic se nestalo...

mě mrzí, že si myslíte, že z toho mám nějakou potěchu nebo co. jasně jsem vám psala, že se mi článek líbil a že mě to mrzí.

doufám, že toto už bude opravdu poslední diskuze na toto téma.

39 Dara Dara | 16. prosince 2008 v 17:07 | Reagovat

K 37)

No paráda, takže se budete tvářit,jako by se zhroutil celej svět. To je ještě lepší. Nezapomeňte se o neregulérnosti ankety zmínit i v následujích článcích... Ivano Ivano, já Vás měla za fajn ženskou a docela jsem se těšila, že se třeba jednou někdy sejdeme nad šálkem čaje...

Tímhle jste mě vážně zklamala... Moc.

40 ivana ivana | E-mail | Web | 16. prosince 2008 v 17:20 | Reagovat

(39) Dara

nemíním se vůbec tvářit jako by se zhroutil celej svět, nemám důvod. v dalších článcích se o tom rozhodně zmiňovat nebudu, taky nemám důvod. tím, že jsem přetiskla komentáře z ankety jsem naopak chtěla předejít další diskuzi na toto téma, brala jsem to pouze jako vysvětlení situace a v tomto smyslu jsem se už několikrát vyjádřila.

pokud jsem se vás dotkla jakkoliv osobně, omlouvám se. od začátku říkám, že jste v tom třeba úplně nevinně. pokud vám to, že řeknu, že hlasy byly získány neregulérně stačí k tomu, abyste mě přestala mít za fajn ženskou, pak jste mě zklamala vy.

41 JK JK | 16. prosince 2008 v 18:07 | Reagovat

Nono děvčata,tak dost.Omluvy se přijímají:-) a jede se dál.Viník zřejmě zůstane v anonymitě a nepotrestán,ale přece vás nerozhádá a psát budete obě dál...pro potěchu nás všech:-).Papa a hezký večer.

42 ivana ivana | E-mail | Web | 16. prosince 2008 v 18:32 | Reagovat

(41) JK

taky přeju hezkej večer :-)

43 matka matka | 16. prosince 2008 v 20:15 | Reagovat

jj, pro mne je vítězem článek, kterému jsem dala svůj hlas. A taky mne těší, že články, kterým jsem hlas dát nemohla, ho stějně dostaly :-) Tak vo co go. :-) Je to pryč. A jedeme dál :-)

44 ivana ivana | E-mail | Web | 16. prosince 2008 v 20:25 | Reagovat

(43) matka

to je přesný, já taky vždycky zajásám, když se objeví hlas u článku, který byl pro mě taky kandidátem, ale už se na něj ode mě nedostalo :-)

45 kloistr kloistr | 17. prosince 2008 v 11:17 | Reagovat

Nejak nechapu pro by to neslo, prosim vysvetlete. Uprimne priznavam, ze veskere psani do blogu u me ztroskotalo na tom, ze jsem v zahranici a jakasi hesla ke me nedorazila a resit to se spravci na foru je jako hlasit to stene ( zed nikoliv maly pes, ikdyz to by vyslo taky na stejno). Taky z ni zadne reseni nevypadne.

46 ivana ivana | E-mail | Web | 17. prosince 2008 v 12:59 | Reagovat

(45) kloistr

anketa je naprogramovaná tak jak vypadá. já můžu maximálně vložit text, ale zarovnání, velikost písma atd. je dané a nelze ho měnit. já ji přeprogramovat nemůžu (nemám na to jako admin svého blogu oprávnění) a ani bych to neuměla :-)))))

47 rucuk rucuk | E-mail | 17. prosince 2008 v 16:52 | Reagovat

Dobrý podvečer všem, tak je to doufám dořešené, nezlobte se na sebe, jste jen jednou na světě a nestojí vám to za to. Nenechte se ničím oteávit, život jde dál a za chvíli po tom pes neštěkne. Zaražená trpkost, Daro, je strašně nepříjemná a Ivanko, víme, že jste chtěla zpestřit naše psaní, tak už mír všem, ano?:o))

48 rucuk rucuk | E-mail | 17. prosince 2008 v 17:00 | Reagovat

-otrávit-

49 Gloom Gloom | Web | 26. prosince 2008 v 8:28 | Reagovat

I když jsou problémy, obdivuji paní Ivanu, že si vůbec dá tu práci a pekelně mnoho článků přepíše do ankety. Já bych se s tím drbat nechtěl, takže vám děkuji za tolik vynaloženého úsilí.

A s tím naklikáváním? Lepší jeden hlas upřímný než stovka virtuálních. Sám se divím, že jsem nějaký bodík dostal :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama