close
Vážení uživatelé,
16. 8. 2020 budou služby Blog.cz a Galerie.cz ukončeny.
Děkujeme vám za společně strávené roky!
Zjistit více
 

To byste nevěřili, jak se mi ulevilo

31. května 2010 v 10:30
To byste nevěřili... Moc! Ulevilo se mi tak, že jsem zažívala téměř podobné pocity jako při převratu v osmdesátým devátým.
Totiž, jak jsem tak před volbami pročítala články o předpokládaných výsledcích jednotlivých stran, začínalo se mi dělat mdlo.
"Tak Pepku," prohovořila jsem vážně ke své fence, "co budeme dělat? Tady to vypadá, že bude vládnout ČSSD s komančema, takže my teď máme jenom dvě možnosti. Buď budeme emigrovat nebo..., to nemůžu říct ani tobě, tě přece nemůžu takhle děsit," polkla jsem raději druhé možné řešení.
"Já ti to vysvětlím pomaličku, aby to s tebou neseklo," posadila jsem si Pepču na klín a pokračovala v monologu.
"Ty seš hrozně mladá, jsou ti teprve necelý tři roky, takže vůbec nepamatuješ, co já si už všechno prošla za zaměstnání. Řeknu ti, bylo jich dost. A víš proč? Protože kam jsem vlezla, tam to zkrachovalo. Si představ... Po převratu nám zrušili projekci, takže jsem zůstala bez místa. A tak jsem šla dělat na novej zprivatizovanej hotel jako recepční. No a netrvalo rok a bylo po hotelu. Majitel ho prodal a já byla zase bez místa. Tak jsem se chvíli producírovala jako servírka a kuchařka po různých restauracích, teda ale řeknu ti, samý dobrý adresy. Prošla jsem asi tři a nebudeš tomu věřit, ale všechny zkrachovaly. To už jsem začala mít podezření, že to snad musí bejt mnou. No ale neházela jsem flintu do žita, chápeš, je nutný v životě bojovat. A já chtěla dělat zase alespoň trošku hlavou. A asi po dvou letech se mi podařilo dostat se do Prahy do IPB. To ti byla taková veliká banka, tak jsem tam nastupovala s přesvědčením, že takovej kolos přece nepoložím! A fakt jsem se snažila neudělat žádnou škodu! Jak nikdy v životě. A dokonce jsem si myslela, že se mi to i daří. A nebudeš tomu věřit, ale netrvalo ani šest let a co bys řekla že se stalo? Vlítli nám do baráku nějaký páni v kuklách a se samopalama nebo co to měli, já se ve zbraních tak nevyznám, a do půl roku jsem byla bez místa zase. To už mi začali i všichni známí říkat, že do životopisu nemám psát, kde jsem pracovala, protože když si to přečte někdo, kdo by mě chtěl případně zaměstnat, tak tohle moje curiculum ho spolehlivě odradí. A někdy v tý době poprvé přišel ten nápad... No a teď ty poslední dvě zaměstnání? To samý! Ale víš co? Já myslím, že radši začneme balit, sice nevím, jak emigraci přežiju, ale bude to lepší, než... No víš, když kam vlezu, tam to zkrachuje, tak by možná bylo dobrým řešením, kdybych nastoupila do ČSSD. A to by bylo, aby to nepomohlo! Co ty na to?"
Pepča na mě koukala chápavě, ale odpověď jsem z ní nevyrazila.
Podívala jsem se na peřiňák, kde mám uložený kufry. Nejhorší je, když ztratíte víru... A já opravdu přestávala věřit.
Stiskla jsem knoflík na dálkovém ovládání a čekala až se objeví "rudé" sloupečky s předpokládanými výsledky voleb.
"Pepku, bude to náročný, emigrovat nemůžu, na to nemám. Ale dívat se denně do tváří těch, kterých mám plný zuby, to bude taky o nervy. Ale nedá se nic dělat, co bych neudělala pro vlast," vyhlásila jsem výsledek svého rozhodnutí.
A pak se objevily tolik očekávané sloupečky... To byste nevěřili, jak mně se ulevilo!

TOPlist
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

Zobrazit vše (146)
Zobrazit starší komentáře

101 Sal Sal | E-mail | 1. června 2010 v 21:24 | Reagovat

U všech pekel, jsem se nějak rozepsal. Omlouvám se Vám paní Ivano. Už nikdy více nevypustím tolik příspěvků najednou :-)

102 Sidonie Sidonie | E-mail | Web | 1. června 2010 v 21:32 | Reagovat

Krásně napsané! :o) Taky jsem se bála, jak to dopadne. A když jsem viděla výsledky, tak jsem na ně zírala naprosto nevěřícně. A když potom následovaly ty skvělé zprávy o tom, že se tam nedostal Langer (mimochodemm kandidující za náš kraj) a že končí i Paroubek... Zcela optimisticky čekám, že se tu ta politická úroveň zase aspoň kapku zvedne a budou se dělat věci pro lidi a ne kvůli poslaneckému křeslu a penězům...

103 pavel špaček pavel špaček | E-mail | 1. června 2010 v 21:50 | Reagovat

Ivana:

Z vašeho zamyšlení, které jste nám dala na odiv, usuzuji, že opravdu o dění v našem státu nevíte příliš mnoho a nebo nechcete vědět. Souhlasím s Kawsonem a navrhuji aby kniha Jany Lorencové ,, Krvavé oleje, můj přítel vrah" se zavedla jako povinná četba na středních školách.

Zde je opravdu popsáno jak se stát dokázal postavit na stranu zlodějů a podvodníků a politici si naplnili bankovní konta. Politici, kteří měli hájit zájmy občanů hájili zájmy zlodějů. Proč, z jakého důvodu. Možná je ten důvod nápadně podobný tomu, proč John má v zádech vlivného pražského podnikatele Bártu. Podoba čistě náhodná ???

104 Sal Sal | E-mail | 1. června 2010 v 22:37 | Reagovat

[102] Sidonie:

Smím Vám krásná vílo připomenout něco z posledních 20 let dějin tohoto státu?

1) počátkem 90 let zde vládla ODS. Za její doby se VEŠKERÉ výnosy z privatizace použily na vyrovnání rozpočtu. (Schodek pouhých 185 mld)

2) když už nebylo co prodat, vyhlásil Tatíček Vševědoucí úsporné balíčky - sranda, když uvážíme, že od roku 1990 hlásal, že si musíme utáhnout opasky, abychom se pak měli lépe.

3) nastoupila vláda M. Zemana. Tato vláda sanovala banky (tehdy ještě státní), které V. Klaus nechal zlikvidovat. Hle, tu máme první dluh, za který samozřejmě může ČSSD.

4) přidejme si dvě povodně, máme další dluh. Opět za to může ČSSD.

5) 2006 přišla vláda ODS a bum! opět přišly úsporné balíčky.

Uznávám, že v porovnání s Topolánkem není Paroubek bůhvíjaký hezoun, ale jaksi volíme program stran, ne hezouna roku. Takže když si to shrneme...

... shrnutí, nepadejte prosím, je to jednoduché:

ODS udělala všechno báječně, ČSSD všechno prožrala.

Kalousek, který operoval s růstem HDP 4,8% v době, kdy bylo jasné, že 2% je max. (a to nepřipomínám báječné důsledky jeho pobytu na ministerstvu obrany), je ten, kdo tuhle zemi zachrání od dluhu.

Kníže Schwarzemberk (tuším, že již 1919 byly šlechtické tituly zakázány - samozřejmě za to může taky Paroubek) je vzor ušlechtilosti a vůbec mu nejde o zrušení Benešových dekretů, aby mu byl vrácen další majetek.

O nejasnosti motivů Věcí Veřejných toho moc říci nemohu. Ještě neměly šanci se projevit

Abych nebyl napaden z jednostrannosti. ČSSD taky není bůhvíjaké terno. Je tu ale jeden menší rozdíl: ČSSD netvrdí, že dluh naflákali voliči. A hlavně, ČSSD se aspoň snaží udržet zdání jakési společenské (chcete-li sociální) solidarity. O to se ODS, TOP a VV opravdu, ale opravdu nesnaží.

Zbývají nám komunisti. Jestli někdo věří tomu, že KSČM je schopna vrátit tuhle zemi do stavu před rokem 1989, pak jeho/její paranoia překračuje Dänikenovy teorie o stvoření člověka mimozemšťany (a tato teorie může být pravdivá, návrat socialismu ne).

Takže HURÁÁÁ, máme tu opět Kalouska a ODS. Co víc bychom si mohli přát, že?

105 Sal Sal | E-mail | 1. června 2010 v 22:41 | Reagovat

[102] Jediné, co Vás ctí, jest skutečnost, že alespoň Langera nepovažujete za slušného člověka.

Mimochodem, já za slušného člověka nepovažuji Paroubka, ale štvanice ze strany médií byla taky mírně řečeno nechutná.

Jen pro informaci, ještě týden po svržení vlády M. Topolánka křičela Mladá Fronta Dnes, že Tlustý je zavrženíhodný lump, který to způsobil. O půlroku později ta samá Mladá Fronta již vyřvávala, že Topolánkovu vládu shodil Paroubek.

Pak si vyberte mezi našimi novináři někoho, kdo aspoň půl roku věří stejnému bohu :-)

106 Sal Sal | E-mail | 1. června 2010 v 22:44 | Reagovat

Pro autorku: Ivanko, prosím Vás, příště mě zaražte dříve, než se pustím do politické argumentace. Rozhodně to nesvědčí mému zdraví a ani image člověka, kterého jen tak něco nerozhodí :-) Předem děkuji

107 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 1. června 2010 v 23:34 | Reagovat

104 Sal

"Kníže Schwarzemberk (tuším, že již 1919 byly šlechtické tituly zakázány - samozřejmě za to může taky Paroubek) je vzor ušlechtilosti a vůbec mu nejde o zrušení Benešových dekretů, aby mu byl vrácen další majetek".

"Kníže" pochází z chudší "orlické" větve. Ta se nezapletla s nacisty i když jim zabrali Orlík pro SS. Aby se to ale nepletlo, prosadilo se už za vlády Národní fronty ( 1947)  většinovým hlasováním ve vládě, znárodnění všeho majetku zvláštním zákonem Lex Švarcemberk. Prý když nebudou mít zámky nemohou je obsadit nepřátelé lidu. Na Orlíku se zřídilo uzavřené rekr. a školící středisko  KSČ (proto byl tak promptně vydán, aby nebyl jako jiná střediska rozkraden ).

Že bylo vydáno víc než je přípustné podle pozemkové reformy z let 1922, je jiná písnička. Ovšem s "Benešovými" dekrety to přímo nesouvisí.

"Knížeti" musí už z principu věci, vadit zábor ( na základě účelového zákona ) a je docela legitimní, věc napadnout u soudu. Bohužel máme i soudce sráče a korupčníky, kteří jsou gumoví jak žvýkačka. To ovšem není vina "knížete" a pokud se teď něčeho domůže, je to jen obraz bídy a srabu, českého státu.

108 Sal Sal | E-mail | 2. června 2010 v 0:04 | Reagovat

[107] nar.soc.

Díky za korekci, i když Vámi podané informace beru podmínečně do doby, než si je ověřím. Klidně mě nazvěte paranoikem (jakožto správce počítačové sítě mám určitou míru paranoi v popisu práce :-) )

Co se záboru Schwarzenberkovic majetku týká. Ani nemusí dojít k soudu. Stejně jako byly zákony šité na míru dané situaci v minulosti (Vámi zmíněný Lex Švarcemberk), mohou být vytvořeny podobné zákony nyní.

Pravda, ve prospěch Karla Schwarzenberka mluví to, že již v parlamentu byl a nepokusil se takový zákon prosadit. Leč, co není, může být. Jak říkám potřebná míra paranoi.

Že máme soudce nehodné toho titulu, je smutná skutečnost. Jenže, jak jsem uvedl, ani k soudu nemusí dojít, stačí vhodný zákon.

To vše ale nic nemění na skutečnosti, že Turisté Organizovaní v Politice (TOP) jsou veskrze nedůvěryhodné sdružení a každý alespoň trochu soudný člověk se měl mít před nimi na pozoru. Bohužel se tak nestalo, takže nám bude "zachraňovat" rozpočet tentýž tvor, který jej pomohl dostat do exkrementů.

109 lahny lahny | 2. června 2010 v 0:17 | Reagovat

pro paní Ivanu

Jestli si myslíte, že nás ČSSD zadlužovala, tak se projděte rokama zpátky.Za pana Železného se zaplatila prohraná arbitráž 10miliard (tenkrát byl dluh 50 miliard a Železný v televizi říkal, že to je jen zvýšení o 1000Kč na jednoho oybvatele a to nic není).A takovýchto prohraných arbitráží je mnoho.A ještě jedna velká není u konce a to DIAG HUMEN.Kdopak ji udělal??A kdo ji zaplatí??Zase my.A kdopak zaplatí milionové dluhy za mistrovství lyžování v Liberci?Vždyť to slíbil Topolánek, tak ať to platí ODS a ne ze státní kasy.

A vy byste zazlívala Paroubkovi, že chce pro důchodce 13té důchody.Proč by se důchodci také nemohli mít lepší, když se mají dobře ti nahoře.ONI TAKY NEMYSLELI NA NAŠE DĚTI, KDYŽ DĚLALI TY SVOJE DLUHY.

110 Sal Sal | E-mail | 2. června 2010 v 0:28 | Reagovat

JEŽIŠMARJÁ! Jděte už všichni někam s těma 13. důchodama!

Jestliže průměrný důchod je někde kolem 10tis. a JEDNORÁZOVĚ je příslíbeno cca 2,5tis., jak to u všech pekel můžete nazývat 13. důchodem?

Fakt už mi s 13. důchodem jděte někam! Nikdo nic takovýho neslíbil a nikdy nic takovýho neexistovalo!!!

A když už jsme u toho, proč vlastně nevyvraždíte všechny důchodce, aby Vám neužírali? Dokážete si někdo z Vás představit, že mezi těmi "odpornými důchodci" můžou být Vaši rodiče, či prarodiče?

Čeho tak strašného se ti nenávidění důchodci dopustili? Že vás vychovali? Máte pravdu, za to je třeba je zabít. A je, sakra jedno, jestli to uděláte ranou do hlavy, nebo je necháte pochcípat hlady.

Nejvyšší čas. Každý svého důchodce (rodiče, prarodiče). Teď hned! Včera bylo pozdě. Vždyť nám to Issová a Mádl řekli jasně: Je to poslední návštěva, další bude až na pohřbu. TAK DO TOHO!!!

Mně je z vás opravdu zle.

111 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 2. června 2010 v 7:33 | Reagovat

108 Sal

Vidíte, že píšu "kníže", a mám pevný názor na šlechtu. Jenže není dobře úmyslně směšovat jednotlivce se stranou. Dal jí tvář, buď jako kulisu nebo se snahou něco změnit.

Kalousek je pružný = lidovecký politik, značek může mít do alelujá. Je veden snahou zalíbit se mocnější části společnosti a od toho zpětně očekává svůj profit. Patří ke zdejšímu koloritu, že se taková  protřelost dobře prodá, místo vyhození.

112 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 2. června 2010 v 7:42 | Reagovat

110 Sal

Rozhodně dám přednost penězům než žvanění politiků.

Je mi jedno, jestli to bude mít název 13 důchod nebo ( jednorázová valorizace. Důležité je, jak napomůže ochránit lidi bezmocně se propadlající do hmotné tísně.

"Liberálům" vyčítám polovičatost. Ať podají návrh na dobrovolnou eutanazii, protože i závist, chamtivost a necitelnost by měla mít konec, když ne v řešení pro lidi, tedy alespoň pro oběti. Osobně nijak na životě nelpím a v případě bolestivého konce ( při finanční  spoluúčasti na lékařských procedurách ) takto dožívat nechci.

O liberalismu se vyjádřil už Fr. Palacký " liberalismus bez omezení, posiluje jen pud dravce, bez hranic".

113 zirk zirk | 2. června 2010 v 10:09 | Reagovat

Paní Ivano,

zajimavé, je nereagujete na mé věcné argumenty

114 ivana ivana | E-mail | Web | 2. června 2010 v 10:38 | Reagovat

(101) Sal

jen pište, já si názory jiných ráda přečtu ;-)

115 ivana ivana | E-mail | Web | 2. června 2010 v 10:40 | Reagovat

(102) Sidonie

přesně v tohle doufám ;-) uvidíme, jak to dopadne ,-)

116 ivana ivana | E-mail | Web | 2. června 2010 v 10:41 | Reagovat

(103) pavel špaček

nedávám nic na odiv, pouze jsem napsala svůj názor :-) myslíte, že se to smí?

117 ivana ivana | E-mail | Web | 2. června 2010 v 10:44 | Reagovat

(109) Lahny

nikdy a nikde jsem netvrdila, že nás zadlužovala pouze ČSSD. ale to další zadlužování, ke kterému by muselo zákonitě dojít, pokud by prosadili svůj volební program, je mi dost proti srsti  :-(

118 ivana ivana | E-mail | Web | 2. června 2010 v 10:53 | Reagovat

(113) zirk

myslím, že jsem vám odpověděla. svůj postoj jsem vyjádřila jasně. nemám potřebu se pitvat v tom, co se stalo a utloukat se vzájemně argumenty, co bylo horší. nebo myslíte, že diskuze "ten udělal tohle - jenomže ten zase udělal tohle", navíc velice subjektivní, má smysl? tím se totiž nedobereme ničeho. jediná věc je jasná - že se spousta věcí musí změnit. já jsem proto volila takhle, protože jsem přesvědčená, že je to ta správná cesta. víc k tomu opravdu nemám co říct :-)

119 jp jp | 2. června 2010 v 19:31 | Reagovat

zirk:

Paní Ivana nereaguje na nic.  Ona má prostě jen radost. Jako když letos vyhrála ligu Sparta. Sparťani jsou na větvi a vydrží tam do podzimu. Pak jejich borci nastoupí v Lize mistrů proti skutečným fotbalistům a bude vymalováno stejně, jako loni, předloni, předpředloni, v podstatě vždycky. Naše úžasné ODS/TPO/VV mají ke kloudné politice stejně daleko, jako ta Sparta do finále LM.

Ale paní Ivana na fotbal asi nekouká a v té politice se věci dějí jaksi méně zřetelně a pomaleji, tak jí dejte čas.

120 Thea Thea | 2. června 2010 v 20:48 | Reagovat

Přeji paní Ivaně  radost z volebního výsledku, je mi líto, že s ní její nadšení nemohu sdílet ani v nejmenším.

[110] tak nějak to asi je.

121 kidd kidd | E-mail | 2. června 2010 v 22:19 | Reagovat

Jednoduchost vaseho mysleni je velke stesti pani Ivano. Zavidim vam je.

Preji vam, aby jste v tom stavu setrvala, protoze kdyby jste se mela probudit do reality a zacit chapat souvislosti, urcite by to melo neblahe nasledky na vasem psychickem zdravi. Mam ale takove tuseni, ze to ve vasem pripade nehrozi:-)

122 Zdeněk Zdeněk | E-mail | 3. června 2010 v 7:43 | Reagovat

Pro Ivanku :-)

Tak jsem si početl. Článek pěkný a debata bouřlivá. Mnohé zprava i zleva je pravdivé ...

Nejsem pro vytváření blahobytu pro bohaté a ani zabezpečování nepřizpůsobivých občanů.

Dlouhá léta jsem volil ODS ... později strany, co neměli možnost dostat se do parlamentu - to z nechuti k stranám, jež byly u pádla. Naposledy ČSSD.  Snad díky Kalouskovi.

Souhlasím s tím, že se nedá žít na dluh, ale .... ztotožňuji se s některými zdejšími glosy, že za to mohou politici a budou se snažit vyrazit to i z vyloženě chudých :-( ... a Kalousek, který se na mnohém podílel .... je to od něj výsměch :-(

Padaly tu zajímavé sumy za úniky s LTO, nevykonané lékařké zákroky, padáky atd ... za zmíňku stojí třeba ještě silnice, protože se stále opravují a v Německu jezdí stále po těch, co se udělaly za Hitlera (tím ho nepropaguji!) ... nové se u nás staví dráž než v Německu - asi proto, aby bylo co opravovat za "dlouhej peníz".

Včera jsem slyšel o nejvyšším měsíčním schodku. Fišerova vláda prodělala i přes balíčky za měsíc květen 25 miliard. Na jednoho tedy připadá za měsíc dluh 2 a 1/2 tisíce. Asi bych na to měl ... třeba nekouřit ... ale to by stát přišel měsíčně o 2 tisíce na spotřební dani :-(

Znám lidi, co jsou už dnes na pokraji bídy. A znám lidi, kteří by při platbě dalších 2,5 ticíce se na jejím prahu ocitli :-( To ovšem nepřepočítávám vše na jednoho pracujícího, když tu jsou děti, ve starobním a invalidním důchodu, vězně a kdo ví koho ještě. Kolik asi by to mělo být měsíčně při tomto pohledu? Máme jedny z nejvyšších daní a děláme na ně půl roku ... zatím :-( Myslím si, že peněz jde do státu dost. Jde jen o to, jak se s nimi hospodaří - pro koho se dělá politika. Asi bych chtěl žít za T.G.Masaryka. Asi nikdy nepochopím, jak se během 20-ti let může dostat Čech mezi sto nejbohatších lidí na světě při existenci šejků, Billů Gatessů, královen a vůbec vícestaletých rodin kapitalistů. To prostě o něčem svědčí.

Už se dva roky bojím války, protože jak historie praví a jak nás učili - každá hospodářská krize vyústila ve válku :-( Snad se to díky evropské minulosti a stálé připomínce zvěrstev nestane!

Na druhou stranu už dnes živě vidím nepokoje. Stávky učitelů, zdravotníků, hasičů a policistů, herci by si také mohli dupnout - prostě hlevně státní sféra ... jen ten vobyčejnej člověk bude držet hubu a snažit se vyjít z toho, co mu zbyde po nakrmení vlka, kterému se zachtělo beránka, ale který nepřijel v zelených, hranatých maringotkách, nýbrž jsme si ho tu vychovali.

A nakonec jen mohu dodat, že jsem měl naprosto opačný pocit po výsledcích z voleb. A že ČSSD

123 Zdeněk Zdeněk | E-mail | 3. června 2010 v 7:50 | Reagovat

by zřejmě nikdy oficiálně s KSČM nevládla, protože by se znemožnila do dalších období.

A fakt na konec ... střádej :-) Vzato tam a zpátky - socani se k moci dostanou a domnívám se, že už v dalším období. Možná až v dalším, ale ze statistického hlediska to přijde :-)

124 Houda Houda | 3. června 2010 v 9:27 | Reagovat

kidd(21)

Synku,nepoužívej slov,jejichž význam ti zůstal utajen,jako např."myšlení".

125 kidd kidd | E-mail | 3. června 2010 v 14:29 | Reagovat

Pani Ivano uz jen to, ze je to Houda, s kym si rozumite, mluvi samo za sebe. Ale zato to neboli:-)

Ted uz verim, ze se vam ulevilo:-)

126 Hanako Hanako | 3. června 2010 v 15:31 | Reagovat

Paní Ivano, jsem ráda, že jste se nenechala vyprovokovat k nekonečné debatě. Myslíte, když teď bude v parlamentu více žen, že se nebudou předvádět jako muži a budou mít racionálnější návrhy, nebo také přijmou konfrontační mužské jednání?

127 ivana ivana | E-mail | Web | 3. června 2010 v 18:19 | Reagovat

(126) Hanako

jo, tak to by mě taky moc zajímalo :-) na jednu stranu by se pánové mohli začít chovat korektněji, na druhou stranu, není málo žen, které se v konfrontacích vyžívají stejně jako muži, nehledě na to, že jsou schopné je i předčít :-) uvidíme, necháme se překvapit. rozhodně se mi víc žen v politice velice zamlouvá ;-)

128 X-man X-man | 3. června 2010 v 22:43 | Reagovat

127 ivana

No jo, no!

Když nemáš o něčem ani šajna, tak se do toho neser!

129 Hanako Hanako | 4. června 2010 v 8:57 | Reagovat

Paní Ivano, zdravím vás. Máte na svém blogu zřejmě rekord, 127 příspěvků bez sprostoty. Ten 128 to už nevydržel, asi slabé nervy.

130 ivana ivana | E-mail | Web | 4. června 2010 v 17:19 | Reagovat

(129) Hanako

fakt rekord? :-))))) asi co se týče politiky, tak jo :-))

131 pozorovatel pozorovatel | 4. června 2010 v 19:18 | Reagovat

[122] Zdeněk, E-mail, 3.6.2010 07:43

Už se dva roky bojím války, protože jak historie praví a jak nás učili - každá hospodářská krize vyústila ve válku :-( Snad se to díky evropské minulosti a stálé připomínce zvěrstev nestane!

Uvazujete spravne, logicky. Proc davate logice STOP v pripade valky? Ta samozrejme vyplyne jako uz dvakrat.

Krize se prohlubuje a vidite to sam vsude okolo ve svete.

132 pozorovatel pozorovatel | 4. června 2010 v 19:24 | Reagovat

[36] zlý odéesák, 31.5.2010 19:37

Platit to co jste měli po celá ta léta zdarma či za pokřivenou cenu neodpovídající realitě(regulované nájemné...) (také proto vznikl ten enormní dluh, kdepak si myslíte že se vzal?) Ale chápu - je velmi obtížné vzdát se těchto byť zcela neopodstatněných vymožeností.

Podloz fakty, kamarade.

Nic nikdy nebylo zadarmo, jen se umelo hospodarit s vybranymi danemi a jednotlivci jich po  desitkach milionu nemohli vykradat a tunelovat.

Prosim o vycet, jak vznikl dluh. Dekuji.

133 pozorovatel pozorovatel | 4. června 2010 v 19:26 | Reagovat

Ivano, pisete, ze se vam ulevilo.

Dobre, ale to je jen A. Reknete i B, to jest proc se vam ulevilo ( ceho jste se bala).

Dekuji.

134 pozorovatel pozorovatel | 4. června 2010 v 19:30 | Reagovat

Ivane:

K tomu vasemu snu o emigraci:

Kam byste emigrovala a co  by to u vas vyresilo?

Dekuji za odpoved.

135 pozorovatel pozorovatel | 4. června 2010 v 19:33 | Reagovat

[123] Zdeněk, E-mail, 3.6.2010 07:50

A fakt na konec ... střádej :-) Vzato tam a zpátky - socani se k moci dostanou a domnívám se, že už v dalším období. Možná až v dalším, ale ze statistického hlediska to přijde :-)

Vas nazor nesdilim, protoze to pravice uz nedovoli... to radeji zfalsuji volby ( vdyt vidite, ze se to ve svete deje, vcetne usa.).

136 pozorovatel pozorovatel | 4. června 2010 v 19:37 | Reagovat

A jeste k 123:

"stradej", pisete.

To je hezky a dobry, kdyz je z ceho. Podivejte se, kolik lidi pracuje za minimalni mzdy a co nakoned i z nejakych 16 tisic hrubeho muzete usetrit?

A jeste zvazte toto:

[Zdeněk Diviš, Plzeň

Prosím vás, vy se tady dohadujete o 30 Kč poplatků, ale že TOP 09 má v programu 20procentní spoluúčast (výhledově) za běžná ošetření a běžné operativní zákroky, vám jaksi uniklo. Přičtěte ti k tomu důchodovou reformu a školné na státních vysokých školách a DOPORUČUJI tak 30 procent měsíčně odkládat z platu na tyto jobovky!

137 Ivo+L Ivo+L | 4. června 2010 v 21:32 | Reagovat

To byste nevěřili, jak se mi ulevilo, právě dnes. Vyšlo sluníčko. :-)

138 ivana ivana | E-mail | Web | 5. června 2010 v 8:24 | Reagovat

(133, 134) pozorovatel

přečtěte si článek a komentáře, odpověď je v nich

139 ivana ivana | E-mail | Web | 5. června 2010 v 8:25 | Reagovat

(137) Ivo+L

a vypadá to, že s náma i vydrží :-)

140 sv.prostota sv.prostota | 6. června 2010 v 11:43 | Reagovat

Tak vám se ulevilo , a spláchla jste po sobě?

141 ivana ivana | E-mail | Web | 6. června 2010 v 14:22 | Reagovat

(140) sv.prostota

váš předchozí komentář jsem pro jeho vulgárnost smazala. pokud v tomto vyjadřování budete pokračovat, budu vaše příspěvky nadále mazat a nakonec vám zablokuju přístup

142 sv. prostota sv. prostota | 8. června 2010 v 8:33 | Reagovat

volila jste top 09. četla jste jejich program , nebo se jenom díváte na televizi?

143 mirina mirina | 8. června 2010 v 10:52 | Reagovat

Ivanko, obdivuji Vaši naivitu a přeji Vám, aby Vám vydržela až do konce vlády "pravice". Zajímavé, že ještě nezačala, a studenti, kteří ji volili, se už teď bouří. Zajímavé, že ti, co náš stát rozkradli, vytunelovali a zničili, teď chtějí napravovat. Jakoby lupiči chtěli vrátit svůj lup. Jenže nejsme v době Jánošíků ani Robinů Hoodů či Nikolajů Šuhajů. Ostatně, na pohádky už dávno nevěřím. Doporučuji Vám přečíst si ony knihy, které Vám lidé doporučují. Třeba se Vám v hlavě trošku rozsvítí. Víte, co je zajímavé? Na Slovensku vládne levice a hospodářské výsledky jdou nahoru, u nás vládla pravice (po ČSSD) a HDP se propadlo na nulu. A naši novináři? Asi toho moc o etice nevědí, když z jejich komentářů čiší nepřátelství vůči levici. Ostatně, koho si lidé zvolili, toho tam budou mít. Jen se, probůh, už přestaňte všichni otírat o důchodce, prožili si víc než dost a svůj minidůchod si právem zaslouží. I Vy, Ivanko, jednou zestárnete a budete se divit. Onomu pohrdání a neúctě, které dnešní důchodci zažívají.

144 ivana ivana | E-mail | Web | 8. června 2010 v 12:32 | Reagovat

(142) sv.prostota

kdo vám řekl, že jsem volila TOP09? nevolila ;-)

145 ivana ivana | E-mail | Web | 8. června 2010 v 12:32 | Reagovat

(143) mirina

v hlavě mám rozsvíceno dostatečně :-) kde jsem se jak otírala o důchodce nevím :-(

146 mirina mirina | 8. června 2010 v 18:12 | Reagovat

(145) O tom rozsvícení si dovolím pochybovat, o naivitě nikoli. Za důchodce se Vám osobně omlouvám, to patřilo všem diskutujícím, a nejen jim I když pradouje, že vychovali to, co vychovali. A tudíž mohou naříkat jen sami na sebe.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama